Modernisaatiomurroksen kaupalliset merkit (kirja+dvd-levy) — 60-luvun suomalainen televisiomainonta

Kortti, Jukka
Nimeke: Modernisaatiomurroksen kaupalliset merkit (kirja+dvd-levy) — 60-luvun suomalainen televisiomainonta
Tekijät: Kortti, Jukka (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9517465238
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 35,00 € (31,82 € alv 0 %)


Kustantaja: Suomalaisen Kirjallisuuden Seura
Sarja: Bibliotheca historica 80
Painos: 1. painos, 2003
Kieli: suomi
Sivumäärä: 455
Tuoteryhmät: Yhteiskunta
Kirjastoluokka: 69.35 Mainonta
Kansalliskirjaston asiasanat: televisiomainonta, mainonta, markkinointi, televisio, yhteiskuntakehitys, yhteiskunnallinen muutos, kulttuurin muutos, uudenaikaistuminen, mainokset, kulutus, kaupallisuus, nuoret, naiset, miehet, historia, 1960-luku, Suomi
Kortti tarkastelee tutkimuksessaan Suomen kansainvälisestikin vertailtuna rajua sotien jälkeistä
modernisaatiota televisiomainonnan tekemisen ja toteutuksen kautta. Kortti yhdistää 60-luvun
murroksessa keskeiset ilmiöt, kulutuksen kasvun ja television. Kortin tutkimus on samalla matka
suomalaisen mainonnan, markkinoinnin ja elokuvan tekemisen kehitykseen, jossa 60-luku oli
monessa suhteessa merkittävä vuosikymmen. Kirja valaisee mm. 60-luvun suomalaisten arkea,
sukupuolten esitystapaa, vaurastumista, amerikkalaistumista, nuorisokulttuuria,
kansainvälistymistä, politiikkaa ja taloutta. Mukana DVD-levy.


Tuotesuositukset