Minä olen imagoni - Jari Tervon tuotanto, brändi ja kirjailijuus

Hypén, Tarja-Liisa
Nimeke: Minä olen imagoni - Jari Tervon tuotanto, brändi ja kirjailijuus
Tekijät: Hypén, Tarja-Liisa (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789522226693
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 38,00 € (34,55 € alv 0 %)


Kustantaja: Suomalaisen Kirjallisuuden Seura
Sarja: Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran toimituksia 145
Painos: 2015
Julkaisuvuosi: 2015
Kieli: suomi
Sivumäärä: 545
Tuoteryhmät: Kirjallisuudentutkimus
Kirjallisuus
SKS:n toimituksia
Kirjastoluokka: 86.2 Suomen ja suomalais-ugrilaisten kielten kirjallisuuden historia ja tutkimus
Kansalliskirjaston asiasanat: kirjallisuudentutkimus, kirjailijat, tuotanto, kaunokirjallisuus, kertomakirjallisuus, lyriikka, vastaanotto, identiteetti, julkisuus, brändäys, kirjailijuus, Tervo, Jari, Paasilinna, Arto, Hirvisaari, Laila, Hotakainen, Kari, Remes, Ilkka, Oksanen, Sofi
Ensimmäinen kotimainen tutkimus julkkiskirjailijan tyypistä tuottaa Jari Tervon kirjailijakuvan. Miten julkkiskirjailjan rooli on vaikuttanut Tervon kirjalliseen tuotantoon ja sen vastaanottoon?


Tuotesuositukset